آخر هفته با دریچه – بسته شماره 29؛5
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 29؛5
تاریخ : جمعه 17 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn

از صفحه نمایش رایانه تان عکسبرداری کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار HyperSnap  توسط Hyperionics یکی از شرکت های بزرگ نرم افزاری ارائه شده است. استفاده از این نرم افزار سریع ترین راه ممکن برای تصویر برداری از صفحه نمایش رایانه است. گاهی اوقات ممکن است که نتوان متون را از برخی سایت ها و فایل ها کپی کرد ولی شما می توانید با استفاده نرم افزار HyperSnap از متون عکسبرداری کنید. در ضمن نرم افزار علاوه بر عکسبرداری از صفحه نمایش رایانه می تواند تصاویر موجود را به بهترین نحو ویرایش کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزار "اتوکد" برای گوشی همراه و تبلت + دانلود

AutoCAD 360 یک نرم افزار بسیار کاربردی برای معماران، مهندسان و یا دانشجویان عمران است. اتوکد نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود. دیگر برای ترسیم شکل های سه بعدی یا ویرایش آنها نیاز نیست پشت کامپیوتر خود بشینید و نرم افزار اتوکد را اجرا کنید.



 


نرم افزار Clipboard Master؛

یک ابزار پرکاربرد برای رایانه + دانلود

Clipboard Master یک ابزار پرکاربرد برای نگه داری چندین متن، تصویر، فایل و پوشه در حافظه کلیپ بورد برنامه می باشد که با آن ها می توان در برنامه های مختلف ویندوز استفاده کرد. با این ابزار می توان دیگر محدودیت های موجود ناشی از حافظه کلیپ بورد ویندوز را نداشت و به راحتی قادر به کپی و جایگذاری متون و عکس ها، فایل ها و پوشه های مختلف خواهید بود.


 

 


اندروید | IOS

صندوق پستی Gmail را در تلفن همراه خود مدیریت کنید + دانلود

به وسیله نرم افزار Gmail می توانید مدیریت کاملی بر روی ایمیل های حساب کاربری گوگل خود داشته باشید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


GO Weather Forecast برای اندروید؛

نرم افزاری زیبا برای پیش بینی وضع آب و هوا + دانلود

  GO Weather Forecast & Widget Premium نرم افزاری کاربردی است که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و همچنین با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا در گوشی خود ایجاد کنید.


 

 


برای اندروید؛

"سرعت گوشی" خود را افزایش دهید + دانلود

برنامه Speed up android booster به شما کمک می کند تا گوشی اندرویدی خود را با مدیریت درست و بهینه سازی برنامه ها، سرعت آن را افزایش دهید؛ از جمله مواردی که این برنامه جهت بهینه کردن سرعت گوشی انجام می دهد می توان به پاکسازی حافظه پنهان گوشی و به حداقل رساندن بار پردازشی CPU دستگاه اشاره کرد.
نرم افزار speed up android booster با مدیریت درست گوشی شما و بهینه سازی برنامه ها، باعث می شود سرعت گوشی اندرویدی شما افرایش یابد. کافی است با یک اشاره در هر لحظه که مایل باشید می توانید سرعت گوشی را افزایش دهید. این برنامه جزو بهترین های شتاب دهنده سرعت گوشی برای اندروید می باشد.

 

   


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409